حوزه علمیه امام صادق(علیه السلام) اردکان

حوزه علمیه امام صادق(علیه السلام) اردکان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان حوزه علمیه امام صادق اردکان و آدرس emamsadeq353.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 

 
متن وصيتنامه شهيد:
حسن كمالي فرزند:محمد
بسم الله الرحمن الرحيم
ان الذين آمنوا و الذين هاجرو و جاهدوا في سبيل الله اولئك يرجون رحمت الله و الله غفور رحيم
 همانا كساني كه ايمان آوردند و در راه خدا هجرت نمودند اينان اميد به رحمت خداوند دارند و خداوند بخشنده و مهربان است 
با سپاس و حمد بي كران به حضرت پروردگار و با سلام و درود بر پيامبران خصوصاً خاتم الانبياء محمد مصطفي (ص) و بادرود و تهنيت بر يگانه منجي عالم بشريت حضرت مهدي موعود ارواحنا له الفدا و ضمن درود بر بنيانگذار جمهوري اسلامي ايران نايب الامام خميني وصيت نامه خود را شروع مي كنم پروردگارا تو خود شاهد و گواهي كه من براي ياري نمودن اسلام و قرآن و با توجه به نداي امام زمانمان خميني بت شكن و جهت رضاي تو قدم به ميدان نبرد گذاشتم و هميشه و درهمه حال سعي و كوششم بر اين بود كه رضاي ترا جلب نمايم ، خداوندا اگر نافرماني كرده ام نه از روي دشمني با تو بوده است بلكه به خاطر جهالت و ندانم كاري خودم بوده است . خداوندانافرماني زياد نموده ام ولي راه پاكي از گناه را در اين يافتم كه به جبهه بروم و مصداق اين آيه شريفه شوم " فالذين هاجروا و اخرجوامن ديارهم و اوذوا في سبيلي و قاتلوا و قتلوا لا كفرا"عنعم سيئاتهم ولادخلنهم جنات تجري من تحت الانهار ثوابا" من عندالله آنانكه از وطن هجرت نمودند و از ديار خويش بيرون شده و در راه خدا رنج كشيده و جهاد كرده و كشته شدند همانا گناهان ايشان را بپوشانيد و آنها را به بهشتهايي در آوريم كه زيردرختانش نهر جاري است اين پاداش از جانب خداوند است پس پروردگارا گناهانم را بپوشان و خدايا خودت در قرآن گفتي كه كسي كه در راه خدا جنگ كند داراي اجري عظيم است خدايا ترا به عزتت قسمت مي دهم كه اجر اگر بناست به من بدهي اين باشد كه با پاكي از گناه از دنيا بروم و خدايا من در خود به هيچ وجه لياقت شهادت نمي بينم ولي اگر كشته شدم از تو مي خواهم نظر لطف و مرحمتي به اين حقير بيندازي و مرا جزء شهدا محشور بفرمايي. خداوندا اگر نافرماني نموده ام توبه مي كنم و از تو مي خواهم كه از سر تقصيرات من بگذري . خدايا رسولت فرمود:   ان الله تعالييحب الشباب التواب " خداوند جوان توبه كار را دوست دارد. پروردگارا من توبه مي كنم و از تو مي خواهم كه بار گناهانم را سبك و سبكتر نمائي تا بتوانم به سويت پر بكشم چرا كه گناهان وقتي بر دوشم باشد سنگيني مي كند و مانع از آن مي شود كه به سوي تو پر بكشم خدايا اگرتوبه ام قبول نمايي مي توانم انشاء الله به سويت اگر مورد رضايت تو باشد پر بكشم خداوندا من به تو عشق
مي ورزم تو هم به عزتت به من عشق بورز و هركسي هم به او عشق ورزيدي خدايا او را كشتي . بارالها به رحمانيتت قسم به من عشق بورز و مرا هم بكش و با آنها كه به آنها عشق ورزيدي محشور بفرما خداوندا اگر بندگانت از دست من ناراضي هستند تو خودت آنها را راضي بفرما چرا كه من دستم از اين دنيا كوتاه شده و شايد نتوانسته باشم آنها را راضي نمايم . خدايا تو خودت آنها را راضي بفرما و اي مردم شريف شما هم در سهم خود مرا كه جز اذيت و آزار كاري ديگر در اين دنيا نكرده ام از سر تقصيراتم بگزري كه اگر خداي نا كرده از من رازي نباشي وا مصيبتا به خدا قسم اي آنكه از دست من رضايت نداري راضي شوي كه از عقاب خداوند سخت مي ترسم حلالم كنيد . حلالم كنيد اي كسانيكه اذيت از دست من ديده ايد در پايان از والدينم مي خواهم كه چون كوه استقامت كنيد و به خود هيچ اندوهي راه ندهند و بدانند كه فرزند امانتي است از طرف الله كه به سوي آنها به وديه گذاشتم و هر خواست مي گيرد . پس در اين زمان خواستم كه او را بگيرد اگر خداي ناكرده بگويد چرا ؟ مقابل خواست خدا گفته اي چرا كه اين از شما بدور است پروردگارا عمر امام را به طول عمر آفتاب بگردان و به ملت ما توفيق اطاعت از اوامرش عطا بفرما و از سر تقصيرات همه ماها بگذر
والسلام عليكم و رحمت الله بركاته
حسن كمالي 1/.11/1361

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ یک شنبه 26 آذر 1391برچسب:وصیتنامه ی شهید حسن کمالی واحد پژوهش, ] [ 16:45 ] [ موسسه فرهنگی عادیات ] [ ]
.: Weblog Themes By Weblog Skin :.
آرشيو مطالب
امکانات وب
ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 4
بازدید ماه : 118
بازدید کل : 42824
تعداد مطالب : 17
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1